onsdag den 27. juli 2011

Lang tid siden :-)

Ja, det er jo ved at være et stykke tid siden, jeg har skrevet sidst. Men alt er stadig godt her, der er bare ikke så meget at fortælle. Hverdagen er for alvor gået i gang, og mine arbejdstider er meget forskellige. Men arbejder aldrig mere end 10 timer, og for det meste arbejder jeg faktisk mindre. I de tre uger jeg har været her nu, har jeg ikke været oppe på de maks 45 timer om ugen. så det er dejligt!

Siden sidst har jeg holdt weekend, hvor jeg havde fri lørdag og søndag. Lørdag tog jeg til "stranden", som er en kunstig strand ved en sø. Jeg fik noget sol, og nød det gode vejr. Lørdag aften skiftede vejret nemlig, og nu er her til at være. Lige nu ligger vi på de 25-30 grader, som er så meget bedre end de 40-45 grader, som vi var oppe på sidste uge.

Søndag havde jeg ultimativ slap-af-dag, med film og hygge. Jeg var alene hjemme, så det var super lækkert.

Mandag ankom en fodbold træner fra England, ved navn Oliver. Han skal være træner for bla. Hannah, på denne uges Fodbold Camp i New Ipswich. Hver dag fra 9-10.30 er Hannah derfor til træning. Dejligt at have en i huset der ved lidt om europa, og lidt om Danmark. Han kender hvertfald fodbold spillerne, så jeg lader bare som om at jeg ved bare lidt om dansk fodbold. For det gør jeg jo?! haha..

I dag har vi været på "The Friendly Farm", hvor man kan fodre og klappe høns, geder, får, heste, køer, kaniner og alle mulige slags fugle. Pigerne elskede det, og jeg var knap så begejstret. Er bare ikke så vild med dyr der går frit. Så sidder man på en bænk og kigger på pigerne, der stolt viser at de kan fodre gederne med hænderne, og pludselig sidder der en høne ved siden af en, og vil have mad. Nej tak, det var lidt for tæt på. Men hyggeligt var det da, og ville ønske jeg havde haft kamera med, for sjove øjeblikke var der nok af.

Da Cara kom hjem, tog jeg ind til Nashua, for at komme lidt ud af huset. Det er nu rart at se andet end træer engang i mellem :-) Jeg tog i Pheasant mall, som er et mindre mall, lidt uden for Nashua. De har en Sephora, som jeg elsker! I Sephora kan man især se at det er meget billigere her, for de fleste ting. Især Ole Henriksen, og det kan vi li' :-)

Nu vil jeg til at i seng, skal møde 5.30am i morgen tidlig, det bliver en laaaaang dag - men kan heldigvis komme i banken, og få bestilt et kort, for jeg har nemlig fået mit social security card :-) Yeah!

xo Steffie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar