lørdag den 16. juli 2011

Indkøb for studenterpenge

Hej alle sammen,
Synes lige jeg ville fortælle, hvad jeg har købt for nogle af de penge jeg fik i studentergave. Jeg ville gerne købe noget betydningsfuldt, og samtidig noget jeg vil kunne kigge tilbage på. Endnu engang tusind tak for en fantastisk farvel/studenterfest!

Jeg startede med at købe en sikker ting, som jeg havde haft i tankerne længe. Nemlig et par ray-ban solbriller. Modellen er lidt ala wayfare-modellen, bare lidt størrer.

Jeg havde egentlig tænkt mig at købe et par marc by marc jacobs ballarinaer, men da jeg kom til at tænke videre over det, kom jeg til den konklusion at de ikke ville holde for altid.
Jeg købte derfor i stedet et pandora armbånd, med 4 led.
- En kuffert, der symbolisere at jeg er taget på en lang rejse.
- En lille pige, der symbolisere at jeg er au pair for to små piger
- En blomst, med en "august"-sten, da dette er den måned jeg er født
- En bog, der symbolisere at jeg har færdiggjort gymnasiet

Håber i alle har det godt derhjemme.

xo Steffie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar