mandag den 11. juli 2011

første dag som au pair-assistent.

Så blev det mandag, og den første uge som au pair er startet. I denne uge er jeg dog kun "assistent", da Lisa stadig er her. Hun skal hjem på næste mandag, og lige nu ser det ud til at jeg skal køre hende til Boston Lufthavn. En af mine første køreturer bliver altså lige direkte ind i storbyen, og til lufthavns kaosset. Men det skal nok blive spændende.

Dagen idag er gået hurtig. Vi startede dagen kl 9 am, med at få pigerne i tøjet, så de var klar til en tur på biblioteket. Da vi kommer hen til biblioteket har det dog lukket, og vi vender om for at køre en tur i området. Lisa viste mig de vigtigste steder her, hvor pigerne elsker at komme. Derefter fandt vi et bibliotek der havde åbent, og tog til "story-hour".

Da klokken blev 1pm, kom Jacey, som er pigernes barnepige. Hun kommer når vi overskrider vores tid (max. 10 timer om dagen), og i dag var hun her fra 1-5 pm. I den tid havde Lisa og jeg fri, og det blev til en lille "nap", og lidt læsning. Har jeg forresten nævnt, hvor meget jeg allerede elsker tv-kanalen Bravo? De sender alle de gode ting, som "real housewives of ..", "The Rachel Zoe project", Americas Next Topmodel osv. :-)

Fra kl. 5, har Lisa og jeg passet pigerne, og kl. 7.30 skulle de i seng.

Der er super varmt her i dag, og da der ikke er aircondition, er man konstant klistret. Men man skal nyde sommeren mens den er her, for der venter "snart" mange måneders kulde.

Håber i alle har det godt i Danmark.

xo Steffie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar