onsdag den 6. juli 2011

Gave fra Host-familie :-)

Hej :-)
Så er endnu en dag gået "over here".
Idag har vi haft den første skoledag ud af 2,5. Det gik heldigvis hurtigt, og aftenen er blevet brugt på at have international sing-a-long og undervisning i sikkerhed af en amerikansk politi mand.
Nicolaj og jeg tog Ketty fra Finland, med i vores "lille Peter edderkop"-sang, da hun var alene - og hun gjorde det rigtig godt, selvom det var på dansk.
Politi-manden var rigtig god til at lave sjov, og han skulle selvfølgelig have de obligatioriske dounuts og den varm kaffe, under timen.
Idag ramte det virkelig, at jeg er altså i USA - for at bo. Ketty, Lauren og jeg spillede freeshbye på en stor græsplæne, og havde det bare sjovt. Vi var ikke turister mere, men nød bare et frikvarter på et amerikansk college - hvor vi går!
Ved ikke hvorfor, men her følte jeg bare at det var virkeligt, det hele.

Jeg har i dag modtaget en kurv fra mine kommende host-børn. En kurv med:
- Billet til NYC turen
- Billet til at komme op i Rockerfeller Center
- Gavekort på $10 til en frokost restaurant (Der ligger i hele USA)
- I<3NY t-shirt
- Cultural Care Au Pair Cap og drikkedunk
- M&M's og Cracker Jack's (Amerikansk slik)
- Notes bog, med kuglepen
og postkort fra NYC.
Det er så sødt af dem, og nu glæder jeg mig bare endnu mere til at give dem gaverne, jeg havde med!
Forresten er min kuffert endelig kommet, så nu kan jeg skifte converse skoene ud, hvilket jeg tror mine fødder er rigtig glad for.
++ Allerede nu kan jeg mærke, at jeg skal tænke mig mere om, når jeg skal skrive dansk. Er begyndt at bruge engelske ord-vendinger, og synes at de danske lyder forkert. Allerede? :-O
Men nu vil jeg gå i seng, skal være frisk til endnu en dag, med oplevelser i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar