søndag den 10. juli 2011

Endelig lidt billeder :-)



Lidt billeder fra en fantastisk tur til NYC, med de sødeste mennesker fra skolen. Vi blev desværre ramt af en masse regn, men lidt (meget) regn, skulle ikke ødelægge vores gode humør, og vores begejstring over at være i "the city" :-)

Jeg er nu ankommet til min host-family, og jeg er så glad. Jeg føler mig hjemme, og de er så søde. Mit værelse er lækkert, og der er ikke noget jeg ikke må i huset. Som min host-mom sagde, "nothing is off-limit". Jeg skal bare lede efter tingene, hvis jeg mangler noget :-)

I dag var Lisa (den tidligere au pair) og jeg ude og shoppe i mall'et. Jeg manglede lidt forskellige basis-ting, som f.eks. en oplader til min computer, også fik jeg købt den første ting for mine studenter penge. Et par ray-ban solbriller! :-D

Jeg har forelsket mig i en iphone 4, men tror jeg vil vente, og se om 5'eren kommer inden jeg skal hjem. Jeg får Lisa's amerikanske telefon, så jeg kommer ikke til at mangle. Iphone ville bare være en luksus.

Jeg ville jo gerne have haft en blackberry, men de fåes kun med abonnement (hvilket er 2 år her), og det ville jo være dumt.

Nu vil jeg se nogle serier på bravotv, som sender alle mine yndlings amerikanske serier :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar